PLAĆANJE

Naručenu robu moguće je platiti na dva načina:

  • pouzećem
  • virmanskom uplatom
PLAĆANJE POUZEĆEM

Želite li platiti gotovinom dostavljaču – odaberite plaćanje pouzećem. Dobro je imati pripremljen točan iznos kako bi prmopredaja bila brža. Ako imamo robu na lageru pakiramo i šaljemo odmah po primitku narudžbe, a ako nemamo obavještavamo Vas i dogovaramo termin dostave.

VIRMANSKOM UPLATOM

Po završetku narudžbe s odabirom virmanskom plaćanja, emailom ćemo Vam poslati predračun. Račun možete platiti na šalteru banke ili pošte, ili internet bankarstvom uplatom na žiro račun HR5324070001100658681, otvoren u OTP banci.
Robu pakiramo i šaljemo tek po primitku uplate. U slučaju da vašu uplatu ne zaprimimo unutar sljedeća 5 radna dana, smatrat ćemo da ste odustali od narudžbe.

DOSTAVA

PODRUČJE DOSTAVE

Robu dostavljamo na cijelo područje Republike Hrvatske.

TROŠAK DOSTAVE

Cijena dostave je podjeljena u dva razreda:

  • KOPNO – vrijednost narudžbe do €70 cijena dostave je €8, za narudžbe  iznad ukupne vrijednosti €70 dostava je besplatna 
  • OTOCI (osim Krk) – vrijednost narudžbe do €100 cijena dostave je €15, za narudžbe  iznad ukupne vrijednosti €100 dostava je besplatna

Kad primimo vašu narudžbu, naručenu robu predat ćemo na dostavu tvrtki GLS Croatia.

VRIJEME ISPORUKE

Sve narudžbe zaprimljene radnim danom šaljemo u roku 1-2 dana. Ponedjeljkom obrađujemo i narudžbe pristigle tijekom subote i nedjelje.
Nakon što robu predamo dostavnoj službi, na vašu email adresu poslat ćemo vam broj pošiljke kako biste mogli provjeriti njezin status na adresi dostavne službe. Nažalost nismo u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe.
Za svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti.
Ako primatelj ne postoji na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata, dostavna služba će pokušati stupiti u kontakt s primateljem kako bi se dogovorili o točnom vremenu i eventualno drugoj adresi dostave. U slučaju nemogućnosti isporuke pošiljka se vraća nama.
Obavezujemo se da ćemo vašu narudžbu pravovremeno isporučiti, ukoliko ste vaše podatke ispunili u potpunosti točno i istinito.